16 Juni

Idag var det jobbigt att kliva upp. Energin som jag hade igår är bortblåsta idag och självklart har jag värk här och var. Plutten vill nog inte att jag ska gå i skolan som det verkar ;)
Men tyvärr får den inte som den vill, för till skolan ska jag.

Det såg ljust ut på solfronten för en halvtimme sedan men nu börjar jag ana att det blir kallväder. Molnen runt omkring säger mig att solen förmodligen vill försvinna sen :/
Jag som hade hoppats att jag skulle slippa frysa idag då jag inte kände för att ha jeans på mig.
Tacka vet jag leggings.
Vem vet, det kanske spricker upp helt och hållet till mitt på dagen? Och alla moln är som bortblåsta :)
Vi får helt enkelt hoppas.

Ha en fin dag.

-
michael sundh.
jagälskardig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0