*

Idag har det minsann hänt mycket här i huset.
Fröken fräken har haft en energi som varit utan dess like.
Blommor har blivit omplanerade och fått nya fräscha krukor och jord.
Hämtat stora stenar till "humlerabatten" vid bron samt grävt upp en gulviva som jag tyckte skulle passa bättre vid humlen än vid ett träd.. :)
Städat lite, tvättat, diskat m.m.
Älsklingen har hållt på ute i förrådet samt gjort om lite i köket, flyttat kryddhyllan och satt upp diskstället på väggen istället. Och så har han ju självklart hjälpt mig med det jag inte klarat av. :)
Hela dagen har flytit på i en väldans fart och det gillar jag.
Till middag fick det bli lasagne, mumsigt och efter middagen ställde jag mig och baka kladdkakemuffins.
Effektiv kanske jag ska kalla oss numer? :)

Ella kom förbi en sväng ikväll också. Då fick det bli Mario spelande. Att man ska hoppa och tjoa så mycket över ett spel tycker jag är knasigt. :) Men roligt var det.
Måste bli fler gånger. :)

Nu är energi helt slut så det blir lite läsning innan john blund får komma och hälsa på.
Imorgon är det skola som gäller, endast förmiddag så det blir skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0