30 Juni

Skrev ett inlägg om pyret igår direkt efter att jag hade skrivit det första inlägget, men det syns inte när jag går in på bloggen? Konstigt.

Dagen har varit lugn och skön. Och det behövdes kan jag tala om.
Allt är inte riktigt som det ska här hemma. Älsklingen blev dunder sjuk inatt med feber och grejer och jag har som vanligt O N T. Börjar faktiskt lessna ganska mycket nu på att ha ont. Och så känns det lite surt att jag vet att det kommer bli värre. (alltså förlossningen).
Att ha konstant ont i ryggen och "febervärk" i resterande av kroppen är inte OK.
Det enda jag vill göra är att vila, vila och åter vila. För det är det enda som känns som det hjälper också.

Nu ska jag sluta vara bitter. Finns ju faktiskt dom som har det värre, trots att det inte känns som så för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0