18 Juni

Imorse tog det verkligen emot att kliva upp. Hjärtat såg ut att ligga så skönt brevid mig så där hade jag helst velat stanna. Gjorde mig i ordning och tittar inte ut fören fem minuter innan bussen ska gå. SPÖREGN!
Vart är solen?

På skolan gick vi igenom KAD och syrgas.  Spännande. Dock kommer jag ALDRIG sätta en KAD på någon. Usch, när man väl vet hur det går till vill man aldrig vara med om det. Smärta är nog ett ord som passar in.

Efter skolan var det dags för Linnéa&Sofia häng.
På dagens agenda stod färgning av hår och eventuellt klippning.
Färgning blev av och klippning får vänta :) Jag var jättenöjd! Dock funderar jag på att göra några till slingor. Som är ljusare. Så det blir lite mer skiftning i håret. Annars är jag iallafall supernöjd.
Dock har jag aldrig haft så ont i hårbotten som jag har nu.
Stackars Sofia fick sitta och höra på min klagande alldeles för länge. Tur att resultatet blev bra då. För det var lätt värt det så här i efterhand. :)
Tack gumman. Du är världs bäst!

Att vänta på bussen var iallafall ingen höjdare. Trots att jag tyckte att jag stod i lä i busskuren var jag dyngsur när jag klev på bussen. Och ändå hade jag använt mig utav paraplyet för att skydda mig lite extra.
Och att bänken var dygnsur gjorde inte saken bättre. Ont i benen AB! Nackdel med att vara gravid iallafall.

Men hemma är jag och skönt är väl det. Dock är jag själv. Älsklingen är på svensexa. Vi ska på bröllop nästa fredag och dom håller svensexan idag. Hoppas dom har det skoj och är hyffsat snäll med Daniel iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0