15 juni

Jag tror att pyret försöker bygga ut det lilla hus den har just nu. Igår blev magen stenhård, kändes nästan som en sammandragning, alldeles under naveln, från ena sidan till andra och det höll i sig. När jag gick och la mig så kändes det som pyret försökte ta sig ut. Magen gick åt alla håll och kanter och det var dom värsta kickarna jag någonsin känt.

Vaknade mitt i natten av att magen var stenhård igen och att pyret fortfarande höll på att bygga om. Och imorse var det samma sak.

Nu känns allt typ som vanligt igen, men det var lite läskigt, samtidigt som det var skit häftigt för man såg verkligen vart den lilla busen låg.
Kanske fick frispel för att vi var och hälsade på Sofia,Martin&Kotten igår?
Den längtar nog lika mycket efter att få träffa Kotten som vi andra gör. :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Och nu är det inte länge kvar innan Kotten kommer ut! :)

2010-06-15 @ 11:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0